W trakcie drukowania gigantyczne znaczenie ma format w jakim zlecamy jego wykonanie, w pewnych momentach za wykonanie dużego wydruku, zapłacimy ekwiwalent małego formatu. Skąd takie sprzeczności? Cóż, drukarnie pracują na sporych maszynach a jak wiadomo, kolosalne maszyny równają się ogromny format, arkusz oraz rozległy nadruk, stąd niższa cena większego wydruku, nawet kolorowego na lśniącym papierze aniżeli cena małego wydruku, do jakiego musi być przestawiana maszyna, dobrze kalibrowana czcionka czy co najważniejsze, dostosowanie noża tnącego.

Jeśli wobec tego rozważamy wydruk plakatu czy ulotki, warto od początku do końca przemyśleć swój plan i przyjrzeć się uważnie cenom, które proponuje drukarnia, gdyż może się okazać, iż drukowanie małych ulotek gruntownie nie ma dla nas sensu, ale co najistotniejsze, nie jest rentowne dla budżetu firmy – przetestuj Drukarnia internetowa ABC DRUK. Im mniejszy format druku, nawet w sporych ilościach ma okazję być droższy niż wydruk na ogromnych arkuszach.

Zdecydowanie powinniśmy głęboko przemyśleć różnice pomiędzy nimi oraz swój sposób na reklamę, by wybrać pierwszorzędny dla nas. Ulotki firm proponujących swoje usługi w branży kulinarnej są nadzwyczaj atrakcyjne oraz jesteśmy w stanie spotkać się z nimi w każdym nieomalże domu. Dzięki temu, że restauracje oraz pizzerie drukują dla swoich klientów ulotki z propozycją, Tobie nie muszą pytać w trakcie rozmowy telefonicznej o menu, a są w stanie wybrać gotową propozycję z gotowego menu i tylko podać numer zamówienia, które pragną dostać w niedługim czasie do własnego domu – przykład to też tania drukarnia. Najciekawsze ulotki projektują sami właściciele restauracji, na jakich znajduje się logo firmy, adres i numer telefonu, pełne menu i informacje akcesoryjne, do kogo dzwonić w przypadku reklamacji, co jest proponowane do stereotypowych zestawów a także jaki jest koszt dowozu oraz poszczególnych potraw. Zaprojektować ulotkę możemy sami lecz możemy też zlecić jej projekt właściwemu grafikowi a zaraz potem, oddać do wydruku by móc doliczyć jedną do każdego zamówienia, roznieść oraz dać się poznać szerszej klienteli, która na pewno doceni skonstruowany przez nas wysiłek oraz zachowa ulotkę z naszą idealną ofertą w swoim domu.

Dodaj komentarz